Bolí vás spodní páteř? Pomohou vám tyto 3 cvičení! Zaručeně pomohou. Lékař vám ukáže, jak si …

Silné bolesti v oblasti pasu – jev, který je běžný téměř u každého dospělého člověka. Nejčastěji však u lidí, kteří vedou sedavý životní styl. Spodní záda se oslabuje v důsledku přetížení a vysokého svalového napětí. A odtud je to k vážným problémům s páteří jen na skok … Mnozí tento problém neberou vážně, ale pokud nebudete věnovat dostatečnou pozornost zdraví vaší páteře, následky už nebudete moci vyřešit sami.

Není proto jednodušší vyplnit sérii speciálně navržených cvičení, které vás bez ztráty času a energie ochrání před bolestí zad, pomohou vám uvolnit se a načerpat energii? Tato magická sestava zlepšuje stav páteře a posiluje svaly zad.

«myjsmezeny.cz!» Vám řekne, jak se zbavit bolesti v pase a to bez analgetik. Na všechno potřebuje jen 3 cvičení …

упражнения для поясницы

Cvičení na záda a pás
Tento komplex cvičení není jen na bolest v pase, ale také blahodárně ovlivňuje pohybový systém a zlepšuje pohyblivost kloubů. Cvičte ho ráno nebo večer, ale určitě každý den! Zapojte i příbuzných. Před začátkem cvičení vyvětrejte pokoj, zatopte a pak pokračujte podle našich pokynů.

boční kroucení
Lehněte si na záda, ruce rozložte do stran, ohněte nohy v kolenou a přitáhněte je k hrudi. Hladce, bez náhlých pohybů spouštějte nohy k podlaze napravo, pak nalevo, a pracujte při tom pouze bederní částí páteře. V každé pozici setrvejte 5 sekund a následně hladce pokračujte v cvičení. Opakujte 10-12 ráz na každou stranu.

упражнения для поясницы при болях

natahování šlach
Následující cvičení vás úžasně zbaví bolesti ze stresu, únavy, nebo z traumatu či přetížení spodní části páteře. Lehněte si na záda, zvedněte pravou nohu vzhůru pod úhlem 90 stupňů a s pomocí ručníku se chyťte za chodidlo.

упражнения для больной поясницы

Hladko, bez náhlých pohybů natáhněte špičku k sobě a přitáhněte celou nataženou nohu k hrudi pokud vám to půjde. Nebo nemusíte použít ručník jen se rukama chyťte pod kolenem a přitáhněte nohu. Cvičení opakujte na druhou nohu.

упражнения йоги для больной поясницы

Sfinga
Cvičení velmi dobře posiluje páteř a pásovou oblast, dělá ji pružnější, ohebnější a uzdravuje celý organismus! Při pravidelném cvičení tohoto cviku můžete dokonce zvýšit rychlost reflexů.
Lehněte si na břicho zvedněte vrchní část trupu a držte se na předloktích. Ty jsou si vzájemně rovnoběžné, ramena spuštěné, chodidla natažené, díváte se před sebe. Udržte pozici několik nádechů. Opakujte 5-6-krát.

упражнения йоги для больной поясницы
Tato cvičení jsou nejlepší pokud je vyplníte po těžkém pracovním dni … Pomohou vám uvolnit se, zbavit se bolesti a zmírnit napětí. Celá sestava se skládá pouze ze tří cvičení, které jsou velmi jednoduché a právě díky tomu uzdravující.

Uložte si tento užitečný článek pro sebe a nezapomeňte o něm říci i svým blízkým a kolegům na sociálních sítích. Hodně zdraví!

zdroj:: takprosto.cc


Přečtěte si také

error:

PŘIDEJTE SE K NÁM!

Přidej se na náš Facebook a zajímavé články budeš mít každý den:)