Jen 5 minut před spánkem – Pevnější stehna a břicho jsou zaručeny! Zapojte se do tohoto cvičení a budete potřebovat menší kalhoty

Nedávno jsem se setkala s kamarádkou, na níž bylo vidět úbytek váhy a to zejména v oblasti stehen. Jsem si jistá, že nechodila do posilovny a rozhodla se svou situaci řešit jinak.

Technika, která přináší pozoruhodný výsledek, byla vyvinuta americkým trenérem Tracym Andersonem. Provádění komplexních cviků je jednoduché – můžete to dělat před spaním, aniž byste museli vstávat z postele. Úspěch závisí na pravidelného tréninku!

Samozřejmě, že jsem to chtěla vyzkoušet i já a účinek se projevil již po krátké době. Přibližně po 3 týdnech se svaly zpevnily a nohy vizuálně zeštíhlily! Tyto 5-minutové tréninky vám pomohou zpevnit záda, ale i vnější a vnitřní stehna. Pojďme na to!

как похудеть в бедрах

Lehněte si na záda, ruce si položte podél těla, nohy zvedněte a špičky vyrovnejte. Obě nohy ohnete v kolenou a vrátíte se zpět do počáteční pozice. Je třeba, abyste cítili napětí v přední části stehna. V případě, že je to pro vás náročný cvik, pomozte si rukama. Udělejte 10 opakování. Pokud budete dělat všechno správně, pocítíte v nohách pálení a mírně brnění.

как похудеть в бедрах
Odpočiňte si 20 sekund a připravte se na druhý cvik. Ležte na zádech, nohy natáhněte vzhůru a střídavě jejich ohýbejte v kolenou. Pokuste se patu co nejvíce přitáhnout k zádi. Na každou nohu si udělejte 10 opakování.

как похудеть в бедрах
Nezapomínejte na krátký odpočinek po každém cviku. Nyní si lehněte na záda, zvedněte obě nohy do vzduchu tak, abyste zadkem nedotýkali země. Následně na to natahujte nejprve jednu a pak druhou nohu. Tento cvik je poměrně náročný, ale kromě stehen si procvičíte i břišní svalstvo. Začněte s 10 opakováními a postupně je zvyšujte na 15-20.

как похудеть в бедрах
Ležte na zádech, zvedněte nohy a překřižte jejich. Měly by být drženy s určitým tlakem. Kolena dejte od sebe, pokuste se udělat tzv. plié a vraťte se do výchozí polohy. Proveďte 10 opakování, pak si vyměňte nohu, která je na vrchu a udělejte si dalších 10 opakování.

как похудеть в бедрах
Zdravý životní styl je velmi důležitý. Ale ne každý má čas a peníze na posilovnu s osobním trenérem. Ztráta hmotnosti na nohách a bocích je v domácích podmínkách více než jen možná. Nejhlavnější je nebýt líný a cvičit pravidelně.

как похудеть в бедрах

Nezapomínejte ani na správné stravování, protože žádné cvičení vám nepomůže, pokud se večer nacpete chlebem a koláči!


Přečtěte si také

error:

PŘIDEJTE SE K NÁM!

Přidej se na náš Facebook a zajímavé články budeš mít každý den:)